

Шапка Karl Kani Silver Pin Beanie
Black
Схожі товари
Матеріал
4% Еластан: відомий своєю чудовою еластичністю і частіше використовується в поєднанні з іншими тканинами. Вироби з додаванням еластану міцні, стійкі до зношування і мають високий рівень повітропроникності.
6% Вовна: володіє відмінними теплоізоляційними властивостями, стійка до забруднень і не мнеться.
10% Акрил: Тканина, яка м'яка, не зморщується, швидко висихає і перш за все не смакує молі.
8% Polyamid
72% Перероблений поліестер
Не сушить в сушилке
Машинная стирка 30º
Прати білизною того ж кольору
Nebělit
Не чистіть в хімчистці
Žehlit na nejnižší stupeň
З етикеткою «eco-friendly» відзначені продукти, які виробляються за допомогою більш екологічно безпечних процесів, при яких використовується менше води, енергії та хімікатів. Продукція з міжнародними сертифікатами, такими як bluesign®, standard 100 від OEKO-TEX® і MADE IN GREEN від OEKO-TEX® і іншими, розміщується під цією етикеткою.
продукти з цієї етикеткою виготовляються в основному з перероблених матеріалів, отриманих в основному зі старих відходів, таких як пластикові пляшки та одяг. Ці продукти мають менший екологічний слід через методу обробки та використання відходів замість первинних матеріалів.
Тебе цікавить, як ми підтримуємо сталий розвиток Footshop і що ми для цього робимо? Ознайомся з нашою сторінкою про сталий розвиток.
Карл Кані відомий як "Батько міського одягу" і вважається візіонером, який стоїть за багатьма першими кроками в моді. Бренд був заснований у 1989 році в Брукліні, Нью-Йорк, 19-річним Карлом Вільямсом, який першим представив концепцію вільних джинсів. Сьогодні бренд Karl Kani визнаний у всьому світі і вважається культовим, коли мова йде про якісний вуличний одяг і моду в стилі хіп-хоп. Карл Кані надихався хіп-хопом і вуличною культурою, але на той час знайти одяг у цьому стилі було неможливо. Тому він вирішив створювати власний одяг і незабаром почав приймати замовлення від друзів і незнайомців. Зі зростанням суспільного попиту він набрався впевненості, щоб займатися своєю пристрастю на повну ставку і юридично змінив своє ім'я на Карл Кані.
Під цим новим ім'ям він переїхав до Лос-Анджелеса в 1989 році, щоб ще більше займатися своєю справою. Сьогодні бренд Karl Kani розширив свою присутність на міжнародному рівні до 25 країн Європи і має 13 флагманських магазинів в одній лише Японії, в тому числі один в Хараджуку2. На відміну від багатьох інших брендів високого класу, Karl Kani залишився вірним своїй етикетці. Його пристрасть до якості, дизайну та майстерності означає, що Кані завжди шанував коріння бренду і досі виготовляє багато свого одягу в США.
| Варіанти доставки | Ціна | Терміни доставки |
|---|---|---|
| Нова пошта - Доставка за адресою | від 149 ГРН | від не раніше середи 26.11.2025 |
| Нова пошта - Отримати в пункті | від 149 ГРН | від не раніше середи 26.11.2025 |
Що робити, якщо мені не підійде розмір?
Якщо товар не підійшов за розміром, його можна повернути безкоштовно. Більше інформації
Як повернути товар?
Перш за все ознайомся з Правила обміну та повернення, в яких ти знайдеш всі права і обов'язки як продавця, так і покупця. Більше інформації
Схожі категорії
- Čepice
- Аксесуари
- Знижки
- Головні убори
- Pánské doplňky
- Подарунки для чоловіків
- Подарунки до 1000 грн
- Подарунки
- Подарунки до 2500 грн
- Подарунки для чоловіків
- Аксесуари - чоловіче
- Чоловічі головні убори
- Чоловіча мода - Знижки
- Жіноча мода - до 1000 грн
- Чоловічі аксесуари - Знижки
- Подарунки для чоловіків
- ALL
- Slevy na pánské módní doplňky
- Чоловічі капелюхи
- CAMPAIGN
- Black Friday